Fotoalbum

Fra de gamle gemmer er fremkommet et billede hvor der bag på står: Seniorgeddetur til Sivested Odde 3sept. 1978. Det var dengang man åbenbart også indleverede aborre, brasen og gedde til fotografering. Forrest fra venstre er det Niels Andersen også kaldet Røde Niels og når hans fiskehistorier blev lidt for vidtløftige kaldte de ham Rådne Niels. Herren med kasketten er afdøde Knud, som gik under navnet Stoffer. Ham med brillerne kan jeg ikke huske hvem er/var. Den smukke kvinde i midten er Anna, hun var en meget skrap ålefisker og i øvrigt gift med Knud, selv om hun efterhånden er blevet en gammel hunfisk, er hun stadig medlem af foreningen. Manden i islænderen er Erik Hansen. Han havde i mange år en møbelhandel på Havnevej i Grenå. Den sidste i den siddende række er Preben Skiffard, som stadig lugter af tobak og fisk. Stående fra venstre er det Lars Clemmesen i ung og slank udgave. Derefter følger Bette Ove, som han blev kaldt, og dengang som nu – med bajer og cerut i hånden. Den nydelige unge dame ved hans side, var vist Oves daværende kone? Yderligere kommentarer om billedet modtages gerne på gerhard.j@nrdn.dk